Busrabsr Sınır çizilmesi gerekiyor birden kesmeden zamanı gelmedi daha bak saat daha 8 bu saatte şeker yemek karnını agritir kahvaltıyı yapalım o zaman vereceğim gibi.
Artık 3 yaşla birlikte bireyselliginin iyice farkına varıyor kendi istek ve arzularını dile getiriyor ve elde edemediği zaman ağlıyor bu çok normal bir dönem catismaktan kaçıp orta yol bulmalısın. Mesela sevdiği bir aburcuburu kahvaltıya dahil ederek basliyabilirsin. Az ve öz miktarda hem kendi istediği olduğu için bireyselligi zedelenmeyecek hemde sen kahvaltı yaptığı için mutlu olacaksın.
İnatlasmaktan kaçın çünkü inat çift taraflı olan birşey