nskn 3,5 aylık olduk her şey daha kolaylaştı emin ol ama artık oyalaması zorlaştı sürekli oyun istiyor gezmek istiyor. Hatta dün ilk defa tek başımıza dışarı çıktık kızımla çok güzeldi artık dışarda eskisi kadar ağlamıyor tabi evde çok ağlıyor orası ayrı. Daha ileriki zamanlarda daha da düzelir diye düşünüyorum kötünün iyisi Şuan 🤣