nsl3 bence hiç ellemeyin uyku da büyümesi için çok gerekli ben kızımı 2. Ayından itibaren hiç ellemedim şimdi 3,5 aylık dediğiniz gibi bazen 3 saatte bir uyanıyor bazen 7-8 saat uyuduğu oluyor onu da neye göre yapıyor anlamıyorum ama sadece gece göğüslerim çok ağrıdığında uyandırıyorum ben