Ben emziriyorum bebeğimi ama küvezdeyken sağdığım sütler var buzlukta biberonla onu vermek istedim içtikten sonra kustu geçenlerde de sağıp hemen içirdim hiç dolaba koymadan yarım saat içerisinde biberondan onuda kustu neden kusuyor neden sadece memeden içiyor anlamıyorum aventin +1 biberonunu kullandım