momsMete çok geçmiş olsun ben böyle birşeyle karşılaşmadım ancak bende az önce bununla ilgili bir post açtım birisi birşey yazsa diye bekliyordum
Oğlum da 5 aylık oldu dün nimerix ve bexsero oldu 2 doz eden rota virüs oldu
Dünü atlattık bir şekilde calpol verdim 5 saatte bir sabah yine kaltık o kadar huzursuzdu ki sürekli ıkınır gibi gaz damlalarını falan verdim fayda etmedi doktora yazdım aiıdan olabilir dedi, ağlıyor durmuyor, az önce duşa soktum yine calpol verdim güç bela uyudu ayağımdan bırakımca uyanır mu bilmiyorum.
Ateşi de 36.4 ın altına inmiyor şakaktan ölçtüğümde normal midir acaba