sifirekran_bolkitap Artık atlattınız. Arada sırada yine ağlamalar olacak, içeri girerken sorun çıkaracak. Bu alışamadığından değil o gün böyle olsun istediğinden :) Temmuzun ilk haftası başlamıştık. Bu hafta 1 kez sabah beni öğretmenim bekliyor hadi diye uyandırdı. 1 kez evden çıkmamak için 1 kez de okulda içeri girmemek için ağladı. Çarşamba Lego günüydü, hoplaya zıplaya daha bana arabada bay bay yaparak gitti, bugün de Nil gelmiş diye hoplaya zıplaya gitti 😂 Nil sınıf arkadaşı yani, hergün geliyor sadece bugün de onu düşünüp gitmek istedi😂
O zamandan bu zamana gördüğünüz gibi ben hala oğlum nasıl gitti takibindeyim. Sizin de acaba iyi mi gidiyor telaşınız bir süre daha devam edecek.