Meri-Mel bi boku doğru düzgün becerseler şaşırırım bu ülkede ya kimlik bilgisi çaldırılar ya kadın cinayetlerinin önüne geçemezler ya çocuk tecavüzlerinin önüne geçemezler hepsinin Allah belasını versin artık gerçekten hasbelkader yaşıyoruz şu ülkede bu arada bende gelen kargoların üzerinden isimleri silerim eczaneden aldığım reçetedeki bütün bilgilerimizi silerim öyle atarım çöpe hep boşunaymış ya açık açık kartona yazıp cama asmalıymışız