aslnhan Geçmiş olsun canım ne kadar süredir öyle doktor a gittiniz mi? Belki viral bir üst solunum yolu enfeksiyonu falandır Bizde de öyle olmuştu vayağınbir diye soğuk buhar verip çekmiştik burnunu oğlumun
sivriii Merhabalar bizde 2 aylıkken aynı sorunla karşılaştık doktora gittim röntgen vs. çekildi temiz çıktı. Doktor her 3 saatte bir burun temizliği yapmamızı istemişti inanın o kadar fayda ettiki 3 günde geçti problemimiz. Yani her bebekte aynı mıdır problem en iyisini doktor bilir
betuldenz sivriii burun temizli yaptım bısey yok günü yönete hırıltı devam ediyor bogazdan olabilir mi
aslnhan betuldenz anladım canım sürekli doluyorsa bir gidin doktora ımkaninız varsa belki bizde ki gibi viral bir şey olmuştur