brcnrcvs Merhaba bebeğim 25 günlük besledikten sonra hem biraz kustu hem ishal gibi gün içerisinde 7 kere tuvaletini yaptı bi rahatsızlığı var gibi sürekli ağladı aynı durumu yaşayan var mı bi rahatsızlık belirtisi mi acaba
cevenli brcnrcvs yeni doğan dönemi anne için çok telaşlı bir süreç herşeye tedirgin olmana gerek yok huzursuz olabilir şu an kendini hâlâ anne karnında sanıyor sana ihtiyacı var sakinleşin yinede için rahat etmiyor sa hastaneye gidebilirsin ayrıca kusması çok normal benim bebeğim 3 aylık sürekli kusuyor hâlâ