Biz de 3 buçuk aylığız bu çocuk neden böyle diyordum ki okuduklarimla birlikte aydınlanma yaşadım bizde de atak biraz erken başlamış emmek istemiyor sagarak veriyorum biberon almıyor çok huzursuz eli sürekli ağzında mama veriyorum hatta dün mamayı çok verdim kakası yeşil oldu endiselenmeli miyim başına gelen var mi kızlar