Kızlar ilk defa buraya tartışma açıyorum mahvetti bu durum artık beni. Bebeğim sabahları çok güzel kaka yapıyor her emdiğinde veya 2 kere emdiğinde mesela atıyorum sabah 7’de kalkıyor emerken yapıyor sonra 9 ve 11 en son öğlen 2 veya 3’te yapıp akşama kadar daha yapmıyor ne yaparsam yapiyim işe yaramadı. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı akşamları sakin geçirmek istiyorum artık🤯