Mnli kesinlikle bana gel diyorlar ki erken yatırıyorsun ondan ya kardeşim ben denemedim mi diyorum yok, bir de çok enteresan bi huyum var geç uyan bebeğe anlam veremiyorum ya bebek çocuk dedin mi en geç 9 da uyumalı fjdkkdkd büyüme hormonları o zaman salgılıyor valla kusura bakmasınlar bebeler uyuya uyuya büyürler, yaşlılar da uyuya uyuya ölürler derler boşuna demezler 😂 bu ara zaten uyku dengemiz şaştı biz bayadır tek uyku yapıyoruz (18 aylık) normalde çok güzel uyuyan bebekti öğlende erken kalkmaya başladı ee bu sefer akşama dayanamıyor ee hadi akşam üstü gelmeden bi daha deniyim diyorum bu sefer kaçıyo bi daha hayatta uyumaz gece uykusuna kadar ayakta