cananelisa yok kız çoğu kişi aynı. Instagram annelerine bakarsak onların çocukları biblo gibi,, ağlamaz, koydukları yerde kalır, gaz sancısı yoktur, uzun uzun uyur, beraber tatile giderler… ilk çok kafama takıyordum ama gerçekten olay öyle değil.. Gerçek değil yani onlar.. Biz eşimle yarım saat yemek yemek için dışarı çıktığımızda bile 15 dk o kucakta dolaştırıyor ben yiyorum, sonra ben dolaştırıyorum o yiyor.. Bebek arabasında diken mi var diye düşünüyorum artık. Aynı şey yatağı için de geçerli:)) kucağımda uyur yatağa yatırınca çığlık kıyamet. Resmen organım gibi oldu, yapışık yaşıyoruz.. Ama bu bir süreç,, geçecek diye diye kendimi motive etmeye çalışıyorum..