10 aylığız, sma kullanıyorum 2 numara. Hastanede doğum yaptığımda ihtiyaç olmuştu, sma veriyorlardı. İyi bir hastanede doğum yaptım, güvendiğim içinde ihtiyaç olunca sma aldım tekrar. Oğlum tadını çok seviyor. Yalnız dış ambalajı kutulu olanlarından denedim bir kez, ( teneke olandan bulamadığım için)tadı mı farklı bilmiyorum fakat içmedi. Tekrar tenedekilere geri döndüm içmeye devam etti