Kızlar din tekrardan yazmıştım bebeğim aralıksız 7 saat uyudu dşye. Şu an 52 günlük. Eşim doktoruna sormuş doktoru bir kerelikten bir şey olmaz ama en fazla 4 saat aralıksız uyusun kaldırıp emzirin demiş. Sanırım beyin şekeri falan dilan muhabbeti varmış. Bugün alarm kurdum, altını değiştirdim uyanmadı 6-7 dk emdi sonra memeden ayrıldı kitledi dudaklarını geri yatırdım ama vu süre zarfında hiç uyanmadı. 2 aylık bir bebeğin bu kadar ağır uyuması normal mi ? Daha 2 gündür böyle yapıyor normalde 3 saatte bir kalkar emerdi ve gündüz uykuları da fazlalaşmaya başladı. Sarılığımız yok kilo alımı da gayet iyi bebeğin.