ezguscom Bizim bebede mi sorun var? Bu gibi şeyler yaşayan var mı? 3 de uyanıp konuşuyor gabili mabili. Evde dolaşıyor kendi bildiğine 1-1,5 saate geri uyuyor 🤷🏻♀️
Deletedmom_1111 ezguscom yine senin ki 1 buçuk saatte geri uyuyor benim ki kapıya çıkıyor balkona hadi diyor parka Hahajdhsa sabah ezanın buluyor uyuması ondan sonra 7 de Bi daha ayakta
ezguscom Deletedmom_1111 abooo parkı mı görüyor eviniz gecenin karanlığında ne parkıymıs 😂 Bizimde gece yeni moda büyük tuvaletini yapıyor kalkıp gece yarısı 😫😫
Deletedmom_1111 ezguscom yok be ormanı görüyor köprü falan görüyor ne parkı Benim ki rüya görüyor ve uzun süredir parka getirmiyorum Sağlık problemi oldu iyileşene kadar gitmeyelim dedim baya oldu aylar olmuş hemde