ikiprensesannesi58 Arkadaşlar adet fünüm 4 gün gecikti 4.gün kan verdim kan sonucu <2.3 yazıyor gebelik yoktur dimi? Prezervatif ile korunuyoruz ve en başında kullanıyoruz
ikiprensesannesi58 Sağolun inşallah yoktur bu forumda artmaya çok müsait değer falan yazmışlar da korktum