Cipsdelisianne 22 ay boyunce emerek uyumaya alışan, emerek teselli olan duygusal bağı olan bir bebek düşünün. Yani rutin düzeninden çıkıyor, yeni bir başlangıca giriyor. Ona normal gelmese de bu düzen değişimine karşı ağlayarak tepki vermesi çok normal bir şey. ☺️ O sebeple alışana kadar biraz uykularınız kaçabilir.
Benim kızım emmeyi kendi bıraktı ama emziği 28 aylıkken bıraktırdım. Normalde emzik ağzından düşse uykudan uyanıp onu ağzına alıp geri uyuyan bir çocuktu. Bırakma sürecimizin ilk haftası çok zordu ama kaybolduğunu kabullenmişken tekrar vermeyeyim dedim. Bir kaç gece emzik için uyandığında su vermem, uyutmaya çalışmam fayda etmediği için ve onu susturamadığım için ikimiz beraber sarılıp ağladık. Ona bu süreçte kendisini yalnız hissettirmemek için sarılıp acısını paylaşmaya çalıştım. Yetişkin bir insanmış gibi açıklamalar yaptım. Anlamıyordu ama onun derdini anladığımı hissederek dinliyordu. Sonrasında kendisi kabullendi durumu. Bedeni de emziksiz uyumaya alıştı. Yani hangi yöntemi uygularsanız uygulayın tek çare bebeğinizi yalnız bırakmamak. Umarım kolaylıkla atlatırsınız bu süreci 😊