firdevs_ylmz merhaba zona yetişkinlerde oluyor ben bu yaz yaşadım kızınızın yaş grubunda Su çiçeği olur benden oğluma geçti mesela su çiçeği geçirdi o da arkamdan aynı kırmızı sundolu kabarciklar kaşımayın dediler kendileri zamanla söndü geçti gitti kaşıntı oluyordu engelliyordum krem surduk bı hafta her bir kabarciga tek tek kasinmasin diye evde usttsuz dursun kıyafetler surter acıtır patlatır kabarcıkları falan Allah korusun, ama geçiyor üzmeyin kendinizi