Kızlarr merhabaa. Bu konuyla ilgili son postum olsun. Bir ara oğlum otizm olabilir mi diye düşünüyordum. İsmine bakma konusunda hâla biraz sıkıntılarımız var. Arkın derim bakmaz. Ama arkın bana bak derim direk bakar. Al, ver, git, gel, getir gibi komutları alır çoğunlukla. Ortak dikkat var. Allah, meme, mama , gel, dede, arada anne der bilinçli olarak. Bu arada bugün tam 14 ay 8 günlük. 9 aylıktan beri alkış bay bay gel gel hareketlerini yapar. 12. Ayından beri işaret parmağını aktif kullanir. Hayırı anlar bazen inadı tutsa da. Bunlar pozitif yonleriydi. Eksi yönlere gelecek olursak. Evde bambaşka dışarıda bambaşka bı çocuk. Evde gayet güzel komut alır. İletişimi guzeldir. Ama gel gelelim dışarıda ipten boşanmış dana gibi. Ne kimseyi takar ne beni. Söz dinlemez bizi umursamaz. Beni aramaz öyle alabildiğine yürür koşar. Bide bana sarılmaz mesela . Gel oğlum sarılalım derim gelir kucağıma 2 saniye sonra vın. Hep hareket halinde. Çok hareketli bir cocuk. 11 aylıkken yürümeye başladı. Şuan 14 aylık ama hâla tam dengede yürümüyor. Tam dengeli basması ne kadar sürüyor acaba. Ne düşünüyorsunuz bu konuda süphelerim yersiz mi yoksa değil mi acabaaa. Bu arada 0 ekran olmasa da çok çok nadir TV , telefon izler. Hastayken yemek yemek istemez o zaman açıyorum bazen. Onun haricinde ekran yok ve sürekli ilgi gören bir bebiş.