Merhaba hanımlar canım çok yanıyor resmen hastalandım ağrıdan yatamıyorum göğsüm öncelikle sert değil yumuşak sütte iyi geliyor bebeğim emince bugün öğleden sonra bebeğimi emzirirken bi damarım şiş haldeydi sıkınca biraz süt fışkırdı herneyse takmadım zaten daha sonra akşama doğru göğsüm de ağrı olmaya başladı bebeğimin altını değiştirirken belim kopacak gibi oldu ve birden bire hastalandım halsizlik çöktü ateşim çıktı terlemeye başladım yatağa girdim hatta ağrım durmuyordu parol aldım bir tane göğsümden kaynaklandığını anladım çünkü çok ağrı vardı sıcak suyla masaj yaptım biraz rahatladı bebeğim uyandı bebeğimi de emzirdim ama uyarılınca emerken sanki canım çıkıyor damarlar yırtılıyormuş gibi hissetim ama mastit mi değil mi anlayamadım çünkü göğüslerim yumuşak sert değil süt çabuk doluyor ama öyle sertlik yok bebeğim güzel de emmiyor sadece göğsüm de damara dokununca inanılmaz bir acı var ve sürekli ağrı içinde halsizlik cabası hasta gibiyim şu an mastit mi bu ne bu anlayamıyorum tecrübe öneri ne varsa açığım canım gerçekten çok yanıyor