asliarya 6 aylık olcak kızım iki gündür geceleri hem sık hemde çığlık çığlığa uyanıyor. Nedeenn ?? Sizde yaşadınız mı böyle bir durum ??
dilberhala1 asliarya Aaaa acaba neden hayırlı olsun diş dönemleri annesi çok zor allah yar yardımcınız olsun🌸 dişten sebep sık uyanır damaklarda sancı olur çığlık çığlığa ağlar uyanır. Memeye düşkünlük artabilir uyku gerilemesi olabilir.. çok zor dönemler 38 i geçmeyen ateşlenmeler yaşanabilir.. huysuzluk cabası..
Smrhls asliarya bizim biraz erken başlamış 5 ay 10 günlük aynı sekilde iki saat Max 3 saat ara ile ağlayarak uyaniyo emziriyorum rahatliyo tekrar uyuyo 4 gündür böyle aşırı yoruldum 😞
uykusuzluklarinanasi asliarya 6 ayını doldurana kadar bizde öyleydik. böyle bi çığlıkla ağlamak yok yani.. bu çarşamba günü 6 ayına girdi pazartesi günü düzeldi her şey.. 1 hafta sürdü onun öncesi ağlayarak uyanıyor çığlık çığlığa hiçbir şey yapamıyorumda o kadar zor sakinleşiyor ki. şimdi çok şükür geride kaldı o günler🥹 daha rahat uykuya geçiyor
defnemsiii Diiiiş 🙁🙁 bizde 6 ay iki günlüğüz 4 kere uyandı emiyor sakinleşiyor uyuyor ama çığlık çığlığa uyanmalar sanki kabus görmüş gibi
asliarya Ayy inşallah ya 🥹 iki gündür her şeye ağlamalar, huzursuzluk, çığlıklar huyu değişti sandım çocuğumun 🥲 sonrasında rahatlıyorsa bekleriz madem bizde 🫠 çabuk gelsin bu dişler 🥲