mrvbyndr ben en son üstümden çıkardığım tişört , atlet vs beşiğinin kenarına koyuyorum öyle dalıyo. Ağlasa da hiç göz teması kurmadan konuşmadan sallıyorum yani bi yerden sonra uyuyup kalıyor. En güvenli onun için beşiği benim aklıma başka seçenek gelmemişti . Ha birde uyku arkadaşı yaptık bi yumoş ayısı var tam dalana kadar onu koyuyorum yanına