fob ben burda cevap aramaya çalışıyorum amacın ne yani şuan olmadı demekki 9 aydır kimlik biz keyiftenmi cikarmiyoruz mahkemeyi bekliyoruz heralde degilmi yazim yanlısı yaptım onu düzelttim ben niye yalan soylim sanki hepiniz anam bacimsiniz direk yazdım işte ne olmuşsa nefret ediyorum sizin gibilerden