Cennet_kusu2891 esrayadadegil 26 haftada döndü üçüncü bebegım bu İlk kızım 32-34arası dönmüştü ikinci bebegımız hatırlamıyorum
ygmrln esrayadadegil 7 ay 7 günlükken döndü bir döndü pir döndü 😂 10. Ayda yürüyordu bazı bebekler hızlı yapar takma derlerdi de kafaya takar durur inanmazdım öyleymiş valla
ofelyaa11 Canım her bebeğin fiziksel ve zihinsel gelişimi kendine özgüdür ciddi bir gerilik olmadığı sürece çok takılma. Nasıl ki gebelik her bireye özelse bebeklerde de bu böyle. Kilosu boyu emeklemesi yürümesi her bebek farklı gelişiyor
cinaralpeda Ayına girdi 1 gün sonra döndü 4. Aydayız şuan yuvarlanıyor ama telaş yapma çünkü 6 aya kadar normal dönmemesi bol bol egzersiz yaptır dipnot dönünce de geceleri dönüyor ve uykusunu sürekli bölüyor diye hayıflanacaksın 😇
vildan_krt Maşallah diyeyim o zaman benim kızım baya erkenci çıkmış 3 aylık oldu bugün..1 haftadan fazladır bırakınca dönüyor
adeninannesi06 esrayadadegil tiktokta sayfam da var Beyzaden orada yatırıp sağa sola nasıl öğrettiğimi çekmiştim canım