esrayadadegil Kızlar doğumdan sonra popomda bir sürü irili ufaklı sivilceler çıkıyor geçtikçe yerine yeniler geliyor aynı sorunu yaşayan var mı??? Neden olur nasıl geçer çok sinir bozucu
amansallagitsin esrayadadegil yasamadm ama dogum sonrasi hormonal etkilerden kaynakli sanirim. Zaten dogumdan sonra vucut kendine gelmesi 1 seneyi buluyor.
ofelyaa11 esrayadadegil popomda sivilce mi dersin dişlerde çürük mü dersin saç desen zaten kalmadı kafa hafif kırık hep hormonlar bacım geçer
karaniremm esrayadadegil benimde öyle ya yalnızım sanmıştım daha önce yoktu iğrenç yani aşırı takıldım
esrayadadegil amansallagitsin evet ben de öyle düşünüyorum kese yapıyorum ama bi bakıyorum yenileri çıkıyor 🥲
esrayadadegil ofelyaa11 Haha eşim saçlarım için endişelendi geçen ne kadar döküldüğünü görünce.. leblebi yerken dişimin yarısı kırıldı kör topal devam ediyoruz Allah Kerim 😂
karaniremm esrayadadegil evet ama neden oldu ya merak içindeyim bence bi vitamin eksikliği falan yani
esrayadadegil karaniremm hayır vitamin eksikliği değil hormonalmiş. Vitaminlerime ayrıca baktırdım ben
hasibekar esrayadadegil yanlız değilsin canım ama çay ağacı yagı kullanıyorum ben geçiyor kullanmayı bıraktığımda da gene çıkıyor
aymtii esrayadadegil ayyy bende de olmuştu, madecasol falan sürdüm geçmedi en son cildiyeye gittim bana fucidin verdi. Onunla geçti şükür.