HasretHanim benimde doktorum dışarıdan geldi 2 yil önce doğum yaptim doğum sırasında yada sonrasinda ekip ilgili ve güler yüzlüydü. birkaç sıkıntı yaşadım sadece aklınızda olsun diye paylaşacağım doğum sırasında vakum kullanmıştı doktorum sonrasinda bebekte bir sıkıntı olmadigini belirtmesine rağmen 1 gece daha hastanede yatirmak istediler ben yatmadan imza atip çıktım ve hemen çocuk doktoruma gösterdim sıkıntı yoktu gereksiz buldu yatisi bir de normal doğum yapmış olmama rağmen raporda sezeryan olarak yazılmışti sonradan duzeltirmistim