Minikoglumb Merhaba, Bebeğim emerken süt tazyikli gelirken çok güzel emiyor 5 dk falan. Tazyik azalınca kendini memeden itip ağlıyor sonra tekrar. Meme istiyor Tekrar itiyor. Bebeğim 55 günlük ilk 20 gün falan biberon verdik bu sorunu nasıl. Aşabiliriz çok üZülüyorum son sütü alamıyor lütfen yardım edin.
mell81 Minikoglumb diretin en fazla bir hafta sonra alışıyorlar merak etmeyin sadece sabretmeniz gerekiyor
Sec2016 Minikoglumb aynısı bende de var obur memeye geciriyoru malesef öyle olunca ikisinde de öyle geliyorsa direniyorum.
Rabisss Minikoglumb gezinerek emzirin, ninni söyleyin, anne karnı sesi açın çok işe yarıyo. Bende aynı sorunu yaşıyorum maalesef 🤦🏼♀️
Nevden Minikoglumb göğsünüzü sıkıyor musunuz, süt geliyor mu? Şöyle ki aynı şey bende de oluyordu, sanıyordum sütüm çok, öeğer sütüm normalmiş ama bebeğimde reflü varmış o yüzeen emmede sıkıntı yaşıyormuş, emerken öksürük ağlama isteksizlik vardı
Nevden Minikoglumb valla doktor ilaç falan verdi kukkanıyorum ama ne bileyim değişen bir şey olmadı, zamanla geçecek heralde
Humeyraaaa Uykuda emzirererek yendim hep uykusunda emzirdim sütum taziklili geçince diğer göğüse geçtim sonra yine obur göğüse böylelikle hem emzirdim hem son sütü almasını sağladım bide kesinlikle o esnada sakin olmanız gerekiyo yoksa hissediyo sizi
SevgiLina_ Minikoglumb ben neler cektim meme reddinden kizim 2 aylik karanlik sessiz bir odaya gec orada emzir sakin pes etme uykuluykende emzirebilirsn ara ara hala yapiyor bir de gazi olunca memeyle savasiyor resmen emiyo kendini ittiriyo agliyo tekrr emiyo sabretmek lazm canm
neslimmms 1 bucuk aydır uğraşıyorum cok zorluyor tek yapılacak şey sabır galiba. gece o uyuduktan sonra ve gunduz uykusunda sağiyorum. bazen kriz haline dönüşüyor sesi nefesi gidicek kadar ağlıyor. o ara sagdigim sutu veriyorum. ama genelde bekleye bekleye emzikle yada evi dolanarak gezerek sakinleştirip bi göğüsten diğerine geçerek emzirmeye çalışıyorum l. cok zor insanin sabrı dayanacak gücü olmuyor bazen. bırakıcam emmicek diye cok korkuyorum. daha 3 aylik