Merhaba anneler
Oğlum 1 yaşına girdi. Hiçbir zaman uyku düzeni asla olmadı çünkü ne dişi bitti ne 4 ay atağı ne bilmem ne. Sürekli birşeyler gelip duruyo
1 yaşına girdi 1 ay oldu
Özellikle son zamanlarda uyku yok denecek ladar az ve naparsam yapim 11 den önce uyumuyo
Uyusada sürekli ağlıyo kalkıyp. Oda serin karnı tok
Birde hergün daha da agresifleşiyo. Çığlık atığ ağlıyo kafasını yerlere duvarlara vuruyo
Sevgi gösteriyorum dikkatini dağıtıyorum olmuyo
Kızıyorum olmuyo
Gezdirme zaten burnumdan geliyo
Neden böyle
Başına gelen var mı çözüm öneerisi olan?