Berenssmom birebir aynı şeyler kızımda da var biz daha önce pedegogla görüştük bize parlak zeka gibi duruyor 5 yaşında test yapalım dedi şuan tanı koyamam demişti, 2 yaşındayken bız yer altı kaynaklarını,uzay,organlar,mevsimler,bitkilerin olusumu gibi gibi konuları falan konuşuyorduk yaşıtları daha yeni cümle kuruyordu.sizdeki gibi tekrarlayan cümleler kendi soyledigini içinden söyler gibi tekrarlama var. Duyduğu öğrendiği birşeyi asla unutmaz konu geçsin eski olayları en ince detayına kadar anlatır.İng kelimeler harf sayılar meyveler günlük konuşmalar zaten 2 yaşından beri yapiyoruz Şuan 4 yasinda bu ara okumaya aşırı meraklı ben kelimeleri yazıyorum altına aynısını yazıyor harfleri okumaya carptirmaya çalışıyor ugrassam okumayı söker öğretmiyorum. Şuan kreşe yolluyorum asla uyum sağlamıyor gitmek istemiyor ordaki cocuklar çok şapşal hiç birşey bilmiyorlar çok sıkıcı bebek gibi boyama oyun hamuru var sadece anne diyor yani daha anlatmadığım çok detay var 🤦🏻♀️bebekken de her yerde aglardi yüksek sesli ortamlarda asla durmaz bağıran çocuklardan nefret eder gibi gibi..gerçekten yaşamayan anlamaz. Çok aşırı konuşuyor ve sürekli etkinlik yapmak oyun oynamak istiyor ama bizimle, kendi yasitlarini sevmiyor kendinden en az 2-3 yaş büyük çocuklar veya bireylerle oynamayı konuşmayı seviyor. Çok zorlaniyorum. Bu arada,
Asperger sendromlu eşimin yigeni var alakası yok bu durumlarla o çocukta göz teması sıfır söylediği taktiği bir kelimeyi veya cümleyi ardı ardına 50 defa söylüyor bizimki gibi değil. Okulla uyumsuz ama aşırı zeki şarkıları bir kere duyup ezberliyor matematgi çok iyi. Bu tarz şeyler hep zaten fazla zekadan oluyor..