aybarstonunannesi Hafta atağından herkese selamlar 12. Haftaya girdiğimiz gibi geldi .bebiş sabahtan beri uyumuyor sürekli konuşuyor bu haftaları rahat atlatmak için tavsiyeniz var mı annelerim
ofelyaa11 aybarstonunannesi bitmiyor ataklar ya keşke annelerinde atak haftaları olsa ve herkes ona göre davransa ben başlatıyorum kızlar ay atağım geldiii
Deletedmom_216 aybarstonunannesi yeni dogmus bebek olup ismi atakcan sandim 😂 durdum düşündüm atakcan mi? Diye
aybarstonunannesi usenmedimyaptimbirvelet evet 3 aylık ben atak diye birşey bile duymamıştım ki oğlum 8 haftalıkken huyu suyu değişene kadar sonra araştırınca atak haftası olduğunu öğrendim 12. Haftayıda korkarak bekliyordum ki geldi
aybarstonunannesi Duru44 😂😂 normalde(maşallah) sakin bir bebek ama bu atak haftalarında öyle değişiyorki Atakcan olsa ismi yeridir yani😂😂
aybarstonunannesi ofelyaa11 emin ol şey derler ‘bi atak sen geçirmiyosun bizde ataklar yaşadık bu kadar nazlanmadık’ 😂😂😂😂
ofelyaa11 aybarstonunannesi ay kaynanamın sesi çınladı birden kulağımda zamanında atak mı vardı ben dağdan yuvarlanirken doğurdum çocuğu da göbek bağını da kendim disledim🤣
aybarstonunannesi ofelyaa11 dişlemiş mi midem bulandı 🤮. Herkesin analığı kendine bacım arayan kusuru çok bulur ben bunları kafaya takmayı bıraktım artık 23 yaşında kaşımda saçımda beyaz çıktı ben yarışamam bunlarla😂
ofelyaa11 aybarstonunannesi hiç böyle muhabbetlere girmemek en iyisi çocuğuma tummy time yaptırırken bağırdı gelin çocuğu öldürdü diye. Ne bileyim eskilerin çocuk yetiştirme tarzlarıyla uymuyor bizimkiler kim doğru kim yanlış tartışmaya gerek yok
aybarstonunannesi Deletedmom_216 😂😂 yok daha o kadar kötüleşmedi isimler beta teta kuşağının isimleri olabilir ama😂😂