minikkurabiyee benim kızımın bıngıldağı kapandığında 2 aylıktı çok korkuttular. Doktora götürdük sütur denilen şeyler varmış onların kapanmaması gerekirmiş kafayı büyüten beyin gelişimi olmasına olanak sağlayan şey bıngıldak değil o süturlarmış. Her ay kafa ölçümü yapıldı ayına uygun nu değil mi diye çok şükür onda bi sıkıntı çıkmadı. Sağlık ocağı D vitaminini bırak o erken kapanmasına yol açar demişti bırakmıştım ama doktora gidince öyle şey olmaz evet destek sağlar ama vitamini ihtiyacı var süturlara etki etmez demişti. Yani sütur kapanmadığı sürece, kafa büyümesi devam ettiği sürece sıkıntı yok.