Bebeğim 19 aylık gece uykusuna geçerken. Bir biberon mama aptamil içip uykuya geçiyor gece 2 kez uyanıp tekrar içiyor nasıl bıraktırablirim anne sütünü 13aylıkken kendisi bıraktı
Azaltarak denedim kanmadı çok ağladı alışkanlık olduğu belli cünkğ çok ağlıyor aç olsa gözünü açıp kalkar sadece ağlıyor emzik veriyorum gene de mama istiyo bilen bilgili olan yardımcı olabilir mi 🥴🥴🥴🥴