Merhaba herkese. Bebeğim bugün 1 yaşını doldurdu. Hep gündüzleri ayağımda sallayarak uyuturdum ama son 1 aydır bianda huyu değişti asla izin vermiyor çığlık atıyor. Sadece emzirerek uyutabiliyorum yada kucağımda sallanarak. Benden başka kimse uyutamıyor. Acaba ne yapmalıyım bu şekilde çok zor oluyor çünkü. Ben istiyorumki emziğini veriyim yanına yatıyım pışpışla uyusun ama yatar yatmaz ayağa kalkıyor, huzursuzlanıyo sadece o şekilde uyumak istiyor. Kilosuda arttığı için kucağımda pışpışlamak çok zorlaştı benim için. Sizin bebeğiniz nasıl uyuyor ? Ben nasıl farklı uyutma metodları geliştirebilirim bi bilginiz varmı? 😞