kivancmamii ben de bu hastanede doğum yaptım çok memnunum.cocuk doktorumuzda Muberra hanım çok memnunum ondanda gayet sakin nazik kibar kizim 14 aylık olucak halada ona gidiyoruz. Bı numara verdi ama oda özel mi yoksa asistaninda mi kaliyor bilmiyorum. Bı rahatsızlığının olduğunda sonuçları göstermemiz için vermişti ona yazıyordum tahlille ilgili ve verdiği ilaçlarla ilgili hemen cevap vermiyor belli bir saat sonra cevap veriyor ☺️