Kesinlikle yemiyor diye püre yapmayın. Pankek yaparak baslayabilirsiniz. Kızım 7 aylıkken babam eline tost vermişti nasıl olsa yiyemez diye almadım ve yumuşatarak bir şekilde damaklariyla koparıp yemişti. Ben de daha sonra pankek gibi yumuşak şeyler yapmaya başladım. Çorbalarını blenderdan geçirmedim. Şehriyeli, pirinçli vs yaptım hep ve alıştı. Eline mevsim meyvelerinden salatalık vs verdim ve alıştı 🌸