eylemm09 öncelikle üzülme elinde olan bir şey olsa bırakırsın zaten yargılamak haddimize değil. Hamilelikte ben de bıraktım son ayda eşimden bikaç nefes aldım ve tek tük içtim özellikle son ayda toplasan 1 ayda 3 sigara etmez ama bebeğim 38. Haftada acil sezaryenle doğdu yaşadıklarımın stresi mi sigara mı bilmiyorum 😞 ters dönmüştü doğum pozisyonunda olan bebek.. Doğumdan 1 hafta sonra tek tük olarak başladım 40 çıktıktan sonra baya günde 5,6 sigara bazen 10 sigaraya kadar içiyorum.. bırakamıyorum bu yüzden çok üzülüyorum ona kokmamaya emzirme öncesi uzun süre içmemeye dikkat ediyorum sizde en azından böyle devam edin