nlnmtn şuan beni linçleyenler olucaktır 😅 tek tek gelin ama hee biz ilk cocuktan sonra kendi istegimizle 4 yil kadar biraz prezervatifle biraz geri cekilme yöntemi ile korunduk 2. Cocuğumuz oldu suan 10 ay önce bida cocuk sahibi olmak istemiyoruz ben bile hala bi korunma yöntemi bulamadim hap ve iğneye karsiyim , takintili ve hassas oldugum icin genelde sık sık vajinal enfeksiyonda yaşadigim icin spiralde sorun yaşayacağimi düsünüyorum onuda istemiyorum geriye tek prezervatif kaliyo onu kullanicaz 🤷♀️