Ezgi_anakli26 Benimde ilk böyleydi daha sonra inanmayıp 2 gün sonra tekrar yaptırdığımda değer artmıştı 0.5 iken bile artma payı olabiliyor bence 2-3- gün sonra tekrar kan verin iyice emin olun
Zlnmst Ezgi_anakli26 en son 24 temmuzda adet oldum sancılarım şuan var adet olacakmış gibi korktum normal dahiliye randevum vardı hazır kan vermişken baktırayım dedim günü de baya bi geçti olsaydı çıkardı diye tahmin ediyorum