beyzzsenturkk_ iposs kuruyemiş yiyebiliyorsa kuru üzüm kuru kayısı taze sıkım meyve suyu ben o yaşlarda salatalık yumuşak armut şeftali kuru meyveler doğrayıp alıyordum yanıma evde pankek ya da krep yapıyordum iyi oluyordu
neanladinyurdagull iposs 10 aylık kızım öğün olara değil ama durmazsa diye danone alıyorum 2 tane yiyor.Birkactanede cicibebe alıyorum biberonla mama yapıyorum yada öyle kemiiriyor.Onun dışında yaptığım şeyleri dışarda yemiyor soğukken
kader539_ iposs çorba. Yemediği sebzelerden yapın yedirmiş olurdunuz kızım 6 yaşında bebekliğinden beri hala yemek taşırım yanımda çünkü öyle çok iştahlı değil zayıf ama dışarıda getirdiğim yemeği yer ben genelde çorba taşırım ya da köfte tarzı makarna pilav tarzı şeyler. Hatta daha yeni taşıma kabı aldım yemeği sıcak tutuyor hazır kış ta geldi yine çıktıkça yemek alırım yanıma diye.
serapdk beyzzsenturkk_ kuruyemiş 4 yaşına kadar taneli yasak. Boğszına kaçıp boğulma riski oluşturmadın diye. Aman dikkat. 🙏🏻❤️
iposs neanladinyurdagull danone gibi paketli gıdaları hiç vermedim vermek istemiyorum da ev yapımı olan şeyler de sıcak havada zor taşınıyor
cnnkr neanladinyurdagull asla yapılmaması gerekenleri söylemek istediniz sanırım ??? Danone dediğiniz şey yerine evde meyveli yoğurt yapıp almak çok mu zor ? Acısının ileride çıkacağı önerilerinizi kendinize saklayın
suheyla92 neanladinyurdagull organik bebek biskuvileri var ondan alabilirsiniz ya da kendiniz yapin zor degil ama cicibebe cok zararli komple sekerden oluşuyor daha da tehlikelisi katki maddeleri, saymakla bitmez. Danone yerine de termosta yogurt ve cam rendeden gecmis meyveyi ayri ayri tasiyip yiyecegi zaman karistirip verebilirsiniz inanin o katki maddelerinin anlamlarini okusaniz bidaha dokunmazsiniz bile degil bebeginize yedirmek. Paketli organik sertifikali gidalar gercekten organik guvenebilirsiniz. Ayrica inanmiyorum diyosaniz da kendiniz yapmak yerine kotu oldugu asikar olani alip bebege vermek de buyuk tezat.
balyanaklibebe iposs bizde süt alajesi olduğu için süt ürünü taşıyamıyorum muzlu yulaflı yoğurt taşıyanlar var 🌸 Ben irmik muz yapıyorum bazen armut irmik yapıyorum bazen yulaf keçiboynuzu unu hurma elma yapyorum minik kavonozlara koyuyorum Havuç elma erik çok az irmikle pişirip onuda minik kavınozla ara öğün olarak veriyorum Akşam yemeği ise mercimek çorbası herhangi bi yemeği de minik kavonozla yanımda götürüyorum ☺️ tabi bunlar hep şehir içi
nesrinuras iposs Mama termosu edinebilirsin. E bebekten aldım ben de yazın başında hep yemeğini yanımda taşırım oğlumun hiç dışardan bir şey yedirmedim şimdiye kadar
Bebislerhakkinda iposs kendi danonenizi yapin o halde ,muz yogurt ve karadut özü karistir danone oluyor super bisi 😊
Tunaveannesi16 iposs Bebeğimle çıktığım zamanlar evde bisküvi falan yapıyorum ya da organik bisküvi alıyorum meyve alıyorum. Cafe tarzı bir yere gidiyorsak meyveli yoğurt falan yapıyorum. Eğer akşam öğününe denk gelmediyse. Atıştırmalık şeyler alıyorum genelde evde yaparım ya da organik ürünler alırım.
ArvenMom iposs evde ne yapıyorsam yemek kapları var o şekilde alıyorum ya da biz dışarda ne yersek kızım da yiyiyor
neanladinyurdagull kimbumadam Paketli olan herşey zararlı ama bu devirde sanmıyorum ki herkes en organiğinden birşeyler yapıyor.E bebekden pekmezli cicibebe alıyorum.Dışarı çıkacağım zamanlar haftada 1 tüketiyor onun dışında evdeyken zaten yediğimizi yiyor içiyor artık.4 yaşında da çocuğum var oda bu şekilde büyüdü
iremaydmr kimbumadam zararsız ne kaldı? Aldığımız hava da bile zehir var bir yere kadar organikle besleywbilirsiniz İstanbul’da hele ki yaşıyorsanız çok zor doğru beslemek
kimbumadam neanladinyurdagull Şey ben en organiğinden yapıyorum:) Mesela bebe bisküvisi og natural Makarnası dahi ayrı Unu ayrı Bence siz kimseye bakmayın. Cici bebenin içinde çok şeker var. 4 yaşında bir şey olmadı gibi düşünmeyin Acısı ilerde çıkıyor🙏🏼
Ozge0505 neanladinyurdagull bende gayet yapıyorum. İçeriği en temiz ürünleri yedirmeye çalışıyorum. Şansına da hep bahçe meyvesi yedi yavrucuğum🩷 cicibebe yedirmek isterseniz organik olanları tercih etmenizi öneririm.
ygmrln kimbumadam yanlış anlamayın ama bence onlarında herhangi bir farkı yok og falan bunlar hep satış pazarlama stratejisi popüler itesi var sadece o kadar. Ben köyden un getirtmiştim og lerle falan alakası bile yoktu hepsi aynı belki daha az işlenmiştir yada koruyucusu azdır ama pakete giren hiçbir şeyin doğal veya organik olduğunu düşünmüyorum.
eraysen iposs termosla yoğurt alıyorum soğuk dursun diye onun dışında muz şeftali armut haşlanmış mısır her hafta 2 saatlik yola gidip geliyoruz evde bir gece önceden kavanoz mamalar tarzında meyveli mama yapıyorum konserve gibi sıcakken kavanoza koyup ters çeviriyorum soğuyunca dolaba kaldırıp sabah gitmeden termosa koyuyorum bozulmuyor onun dışında hiç bir şey alamadıysam manavdan meyve alıyorum veya marketten kefir activia yoğurt en olmadı simit ☺️
kidslogy iposs ana öğün olarak yanıma almam gerekiyorsa mücver, tuzlu kek, gıda torbasına yoğurt&yulaf&meyve, pankek tarzı çok fazla dökmeyeceği ve rahat yiyebileceği şeyler alıyorum. Ama ara öğün gibi bir şey için meyve, kefir, yoğurt.