Hanımlar merhaba
Kızım 5.5 aylık bir aydır sürekli geceleri ağlayarak uyanıyor daha doğrusu gözleri kapalı ağlıyor 20 dk-30 dkda bir uyanıyor. Gündüz böyle bir sıkıntımız yok fakat gece çok kötü aşırı yoruluyorum artık. Başına böyle bir şey gelen var mı varsa nasıl aştınız? Artık uyumak istiyorum en azından aralıksız şöyle 2-3 saat. Bölük pörçük çok kötü uyuyorum ve çok yoruluyorum artık