Fatmanurc Merhaba anneler. Oğlum 7 aylık alerji için test verdik doktorumuz bağışıklık değerlerine de baktı. Igg değeri ıga değeri düşük çıktı. Daha önce tecrübesi olan var mı?
mysozclk Fatmanurc 8 ay 21 gunluk ıgg 360 cıktı alerji deri testi yapıldı cıkmadı kan alındı alerji kanı 3 hafta sonra cıkıcak ama bagısıklık degerı 360 cıkmıs sızın kac cıktı ıge de 26.30 ıgm de 167
tugba12tugba Fatmanurc merhabalar değeriniz kaçtı acaba nasıl bir yol izalediniz benim bebeğiminde düşük çıktı
Fatmanurc dileklee tekrar bakışacak değerine dediler enfeksiyondan olabilirmiş . Hasta değilken bakılması gerekmiş
dileklee Fatmanurc biz kakada kan gördük diye gittik alerjiye orada yapıldı 2,5 aylıktı düşük çıktı 5,5 aylık tekrar bakalım dedi yaşadığımız şehirde alerji yok çocuk doktoru baktı yine düşük çıktı alerjiye gidin bu beni aşar dedi 😕
Fatmanurc dileklee anladım çok geçmiş olsun. Kaçmış değeriniz? Bizde alerji için gittiğimizde belli oldu
Mumsyyy tugba12tugba merhaba. Benim oğlum 3 yaşındayken öğrendik igg değeri düşük 3,54 çıktı en son. Alerji doktoru gördü. Ama immünoloji bölümünde takipliyiz Mart sonuna doğru randevusu var. Bakalım ne diyecekler orada. Doğuştan düşükmüş benim oğlumun şuan 4 yaşında. Çinko şurup kullandı bisure.