Benim bebeğim 6 aylık bebeğime baştan beri sma kullanıyordum sonra bulamadık hipp aldık ama bebeğim hipp i sevdiğini düşünüyorum geçen yine sma alalım dedik ve büyük boy hem gece hem gündüz olanı aldık ama sevmediğinden mi bilmiyorum bebeğim çok az mama içiyor o da benim zorumla 90cc filan 6 aylık bebek sadece bu kadar mı içer bende tekrar gidip büyük boy hipp aldım eşimde dedi ki iki kaşık sma iki kaşık hipp koy dedi öyle yapıp verdim ben zararlı bişey mi yaptım iki üç gündür karıştırıp veriyorum nolur sizce bilen var mı deneyen 🤦🏻♀️ pişman olmaktan çok korkuyorum şuan