minikadam240_ Kızlar ben bebevit kullanıyorum masadan mamaya fark varmi bebeğim sarılık oldu acaba mama etki eder mi pahali mama daha mı iyi doyurur
Bebegimm1 minikadam240_ o bebeğe bağlı eğer gaz kabızlık yapmıyorsa kılo alımı iyiyse o mama yarıyordur ama bunlar yoksa farklı mama almak gerekir