crazyymommy Yeni gördüm haberi ve hissettiğim duyguların tarifi yok. o bebeğe mi üzülelim, anne denilen ama annelikle yakından uzaktan asla alakası olmayan o iğrenç yaratığa mı sövelim, aile mefhumunun çürümüş kokuşmuş olmasına mı üzülelim, iki tane genç çocuğun bunu yapmış oluşuna mı dehşete düşelim… neye neye. savaşlarda ölen çocuk anne babalara üzülüyoruz dualar ediyoruz içimiz yanıyor asıl kendi toplumumuza içimiz yanmalı! toplumumuz ifsad oldu ne insanlık ne şeref ne namus ne ahlak ne vicdan kalmadı! ikinci çocuğu istiyorduk ama yok bu dünyaya bir tane bebek bile fazla !!