Merhaba
Oğlum 1 haftadır ishaldi geçmeyince serum takmaları gerekti 2 gün önce kollarında bulamadılar baya ağladı o sırada korktu sonra siz emzirin o sırada ayağına bakalım dediler 6 aylıktan beri meme reddi var normalde uyku halinde emer ama korkudan emdi o sırada ayağına damar yolu taktılar o günden beri sallayarak uyutuyorum ayağıma çektiğim gibi ağlıyor memeye düşkünlüğü arttı bir anda memede uyuyor çekip emziği koyunca ağlıyor emmesine mi sevinsem yoksa 2 gündür uyku kalmadı bende ne yapabilirim sizce oğlum 13 aylık 🥹