Kizlar oğlum üç yasina giricek bu ay ben didarel hap kullanıyorum cantamdaydi lavibaya gitmiş içinden almış elindeydi ama ağzın da heramgi bı ilaç izi yutma vs yokdu hapın kav tane olduğunu hatırlamıyorum öncesinde de ibromin vermiştim emin degilim kafayı yiycem uyudu kaldı bişey de yapamadım napmam lazim