Leylahanli benim kızımda 3 yaşında Ağustos ta girdi inanın daha öyle bülbül gibi konuşmuyor krlimrleri çuval dı iki Li cümle kuruyor bazen 3 oluyor ger sizin çocuğunuz inat yoksa rahatlıkla oyun kura biliyorsanız bol bol oyun oynayın kitap okuyın beni kızım hemen sıkılıyor ve dağıtmaya başlıyor oyüzden zorlanıyorum kreşe gönderme şansınız varsa gönderin