Ben bebeğime annelik yapamıyor muyum benim bebeğim mi bu şekil iştahsız anlam veremiyorum. 17 aylık kilosu aylardır 10 civarında hic almıyor. Emiyor ama ben emmeyi azaltıp artık ek gıdaya ağırlık vermek istiyorum ama hic yemiyor. Bazi anneler bebeklerine kahvalti ara ögun aksam felan her cesit sey yediriyor görünce ben neyi eksik yapıyorum acaba diyorum. Meyve felan hic yemiyor, kahvaltida yumurta yerse yumurta yada o an ne yaparsam onu da yarım yamalak yer, yemedigi zamanlar da ekran açıyorum az az yiyor ama bu seferde ağzında bekletiyor, ara ögun meyve veriyorum hatta önüne koyuyorum tabakla çatalı, bir tane yiyor gerisi yerde. Hic yemek yemeyi sevmiyor biliyorum elbet yicek elbet kilosunu toparlicak ama vitaminsiz kalmasini istemiyorum ,kasların kemiklerin güclü olsun diye ugraşıyorum ama yok yemiyor sadece anne sütü icmek istiyo sütümde bi hayli azaldı bırakmiyor cunku napmam lazim bana fikir verirmisinz