@M987 bizim doktorumuz kan değerlerine baktıktan sonra günde en fazla bir bardak içsin dedi ben 150cc lik biberonla veriyorum devam sütü mü alayım yoksa bildiğimiz yerden çiğ süt mü alayım dedim bildiğiniz yerden alıp iyi kaynatırsanız daha iyi olur dedi